dinsdag 11 augustus 2015

Keulen

Ik ben laatst met mijn vader, broer en een vriend van mijn broer naar Keulen geweest. Mijn broer en zijn vriend gingen naar Gamescom en mijn vader en  ik bleven in Keulen rondlopen. Het was kei leuk!

Eerst moesten we over een brug vol met sloten om naar het centrum toe te gaan. Daarna hebben we wat op een terrasje gedronken en zijn we wat winkels ingegaan.
Er was daar een hele grote boekwinkel van 3 etages hoog. Ik heb dus veel boeken gezien die ik nog wou lezen. Helaas waren alle boeken in het Duits.


Op de terug naar Gamescom kwamen we weer langs de Dom en zijn naar binnen gegaan. Helaas zijn we ook via een toren naar boven gelopen. Ik had de dag erna nog steeds spierpijn.






Als je eenmaal bovenin was, had je wel een mooi uitzicht. Alleen je moest daarna ook weer naar beneden en er kwam maar geen eind aan de trap.

Mijn vader en  ik hadden nog geprobeerd om binnen te komen bij Gamescom en het was gelukt. Het was daar echt heel erg druk. Als je op de een roltrap of gewone trap stond en naar beneden ging, dan zag je voor je een groot mierennest van allemaal gamers.




Het was een leuke dag en op de naar huis heb ik nog een paar foto's van de lucht gemaakt.



Tot de volgende keer!

1 opmerking: